Netflix recensies

Ellen

Ik ben Ellen, een echte serie-bingewatcher. Mij kan je ieder moment wakker maken voor een goede real crime-, mysterieuze of grappige serie. Films kijk ik vooral voor de acteurs óf voor het gezelschap… En dan het liefst in de fantasie-, musical- of romantische hoek.

Ik ben Anouk. Ik geniet ervan om na een lange dag heerlijk op de bank te ploffen met een goede serie of film. De mogelijkheden variëren van heerlijk weg zwijmelen bij The Vampire Diaries tot op het puntje van mijn stoel zitten bij een toffe horrorfilm.

Ben jij ook in het welbekende zwarte gat gevallen na die steengoede Netflix-serie? Of kan je maar niet beslissen welke film vanavond te kijken? Geen paniek. We’re here to help!

Eerlijke Netflix recencies

Het internet staat vol Netflix recencies, maar wij zijn er om je een eerlijke en luchtige review te geven van de films en series die je zo graag bingewatcht – zonder bang te zijn voor een vleugje (zelf)spot. Want het lezen van onze Netflix recencies moet vooral leuk zijn! We zullen je vaak genoeg aansporen om die toffe serie (zoals The Umbrella Academy) of goede film (Call Me by Your Name misschien?) aan te zetten, maar is er een echte prutfilm op Netflix verschenen? Dan nemen we geen blad voor de mond en zal je ook dat van ons horen. Geen Netflix recencies waar je niks aan hebt dus, maar gedegen advies waardoor jij weet of die nieuwe serie wel écht (of niet) wat voor jou is.

Wie zijn wij?

Leuk, dat ‘gedegen’ advies, maar wie geeft dat eigenlijk? Onze Netflix recencies worden geschreven voor twee zussen: Ellen en Anouk. What Sisters Watch is ontstaan doordat we allebei vaak na een aflevering of een spannende scène in een film dat ene bloedstollende moment wilden bespreken met onze spouses, maar dat deze daar eigenlijk helemaal niet op zaten te wachten. Op onze beurt voelden wij er weinig voor om tegen een niet-luisterend oor aan te kletsen, dus besloten we onze ervaringen op te schrijven en met jullie te delen, die onze reviews wel waarderen. Je leest hier dan ook vaak in-the-moment Netflix recencies, die we seconden na het kijken van de serie of film geschreven en geplaatst hebben. Zo krijg je de echte, directe ervaring mee die de beelden bij ons hebben achtergelaten.

Netflix recencies zoals je ze nooit eerder hebt gelezen

Bij What Sisters Watch les je niet alleen Netflix recencies zoals je ze gewend bent, je kunt ook live met ons meelezen! Zet dezelfde serie aan als wij en lees aflevering na aflevering mee met wat wij ervan vonden. Een voorbeeld hiervan is een serie die Ellen momenteel aan het kijken is: How to Get Away with Murder. Ben je het nou écht niet met een van onze Netflix recencies eens? Don’t hold back! Laat het ons weten, wellicht kunnen we samen een leuk artikel schrijven over onze verschillende meningen of houd je er een gezellige sparringpartner aan over om vaker jouw serie- en filmbevindingen mee te bespreken. Deel jouw mening onder de betreffende blog of neem contact met ons op. We horen graag wat je van onze Netflix recencies vindt!

The only time success comes before work is in the dictionary.

Harvey Specter | Suits

Wat vind jij van onze Netflix recencies? Neem contact met ons op!